vineri, 6 martie 2009

Leapsa sora 13

Axl si'a luat si el singurel leapsa de la mine de pe blog.
Dar a zis ca cica el nu posteaza asa ceva la el:
frate-miu: super, distractie!
anne: ce tare ie coperta ta!
frate-miu: da, si mie imi place
anne: aproape la fel de tare ac a mea!
frate-miu: da da
anne: pune'o pe blog
frate-miu: nu pune eu pe blog la mne asa ceva
frate-miu: pune-o tu la tine
anne: vrei s'o pun io la tine pe blog?
frate-miu: asta e trewaba ta, eu n-o pun
anne: la mine? nu se poate, trebuie sa l tine
anne: bine, pun io la tine, sa scriu si io ceva acolo, sa simt ca am contribuit
frate-miu: mdea
anne: asta a fost ironica, o simt
frate-miu: da da

Asadar, voila:



6 comentarii:

axl spunea...

Mda, nici nu ştiu ce să mai zic.

tusat spunea...

hmmm, nu stiu ce sa zic, pot sa dezaprob da' cred ca fac si eu, let's get stoopid!!!

anne spunea...

tusat, esti usor condescendent.

axl spunea...

Condescendenţă e numele lui mic.

tusat spunea...

m-am uitat in dex si nu cred ca-s concomitent d-asta cum spuneti voi, sau poate erati ironici, nu stiu....

Anonim spunea...

incearca la englez-englez, condescending. concomitent esti tot tu!