duminică, 16 august 2009

Pesti, pisici si zombie (II)

Instant messages are being archived on this computer.
View Full Archive (Alt+Shift+V) Archiving Preferences (Ctrl+Shift+P)

tusat: ce faci coapse?
axl: asa si-asa
tusat: mai bagam si noi o serie de pesti acolo?
axl: pai ai?
axl: ai sa-ti dau si eu
tusat: am 5
axl: ia-le si p-astea
axl: le pui cu numele fisierului care-i numele lor
tusat: p-ala de la silvia il am si eu
axl: ok
tusat: vin 8
tusat: e ok
axl: super
tusat: hai ca le bag
axl: ok

tusat: tu te-ai intors sau n-ai plecat?
axl: m-am intors adineaurea
tusat: tare

tusat: bag si un text, ceva?
tusat: ca nu stiu ce sa scriu
axl: eu stiu, da
axl: stai sa ne mai gandim
tusat: vrei sa-l postez si sa te bagi tu dup-aia cu textu?
tusat: sa editezi postarea cum ar veni
axl: da, merge si-asa
tusat: cul
tusat: gata
tusat: hai ca ma gandesc si eu

axl: nu-mi vine nimic in minte
axl: lasam asa

tusat: mda, si eu am un vid asa, nu stiu cum sa zic

tusat: nu-mi iese nimic comic
axl: mda

tusat: da' textele au mare priza deobicei
tusat: ele atrag comentarii si cacat
axl: mda, ne mai gandim

Hide Recent Messages (F3)

tusat is using a different version of Yahoo! Messenger. Certain features may be unavailable.

tusat: ca, pula mea, imaginile or spune ele 1000 de cuvinte, da' nimeni nu pricepe
axl: asta e buna
axl: imaginile or spune ele 1000 de cuvinte, da' nimeni nu pricepe
tusat: pai ceva de genu asta vroiam
axl: da, da, s-o lasam in coada de peste cum ar veni
tusat: uuu, si asta e buna
tusat: poate putem sa punem ce-am vorbit noi aici...
tusat: get it?
tusat: cu copipeist
axl: da, ar fi culio
tusat: baga tu
axl: nu ca eu tot inchid si deschid asta si-ar iesi asa
axl: Show Recent Messages (F3)

tusat is using a different version of Yahoo! Messenger. Certain features may be unavailable.
tusat: bine, hai ca-ncerc eu
axl: hai fii baiat bun si pune-o tu
tusat: da' eu am numele tau complet la mes
tusat: ***** ******: hai fii baiat bun si pune-o tu
axl: ete cacat
axl: bine hai ca fac eu
tusat: cul
axl: plm, tre sa ma loghez acuma
tusat: mi s-a parut mie o idee buna odata sa-mi fac messu mai profi asa si i-am pus pe toti cu numele complet
tusat: ce treaba ai?
axl: mda, nu prea am treaba
tusat: vezi?
axl: pun si alea dupa ce am stabilit ce punem, adica astea?
tusat: nu stiu, pune pana unde e comic asa...
axl: zi repede ca pun acum
tusat: nu stiu, sincer

ZH
TOR

Silvia

Maricica

Lenus

Nea Sandu

Eliza

Alina

3 comentarii:

Silvia spunea...

"tusat is using a different version of Yahoo! Messenger. Certain features may be unavailable."
buna asta! Imi place pestele Alinei, e marcat cu Bauhaus pe spatele foii :)

anne spunea...

ce zici ma, a desenat matusa maricica un caras?
mama de ce n-a desenat?

tusat spunea...

Nu e mai matusa, e Maricica caserita.