luni, 2 iunie 2014

Dubla 3 (DVIII)

Am fost la o petrecere zilele trecute si un tanar s-a apropiat de mine si mi-a zis : imi place blogu' tau, e o sursa de recomandat filme foarte buna". Asta a fost primul feedback pe care l-am primit in 7 ani de Pisici si Zombie. Si acum, cine-s eu ca sa nu-i dau acestui tanar ce-si doreste?
Winter's Tale e exact cum ti-l imaginezi dupa ce vezi poza de mai jos. Siropel.
Mist of Avalon e ocheish, s-ar putea sa-ti placa Paxi.
Non Stop e un film cu Liam Neeson. Nu-s un mare fan Liam Neeson. Merge de duminica.
Yella e bun, destul de bunesa si nemtoaica.
Die Innere Sicherheit nu e rau.
 I, Frankenstein e bun de duminica.
Enemy e destul de tare.
Blue Ruin e bun, sanatos asa...
The Monuments Men e slabut.
Walk of Shame e slabut, merge din cauza blondei.
Borgman e interesant.
3 Days to Kill e slab.
Still Mine e ochei daca ai chef sa vezi un film d-asta.
Like Crazy nu e rau deloc. Buna si englezoaica.
The Invisible Woman e tot cu fatuca asta. Merge.
Jack Ryan: Shadow Recruit e slab.
At Middleton e slab.
Lego Movie e bun, chiar e.
Decoding Annie Parker e un film cu cancer. Merge daca ai vreodata chef sa vezi un film cu cancer.


Un comentariu:

irina spunea...

si eu zic ca blogul asta e o sursa buna de recomandari pentru filme. adica faceti treaba buna. deci sa mai faceti.
si cand o sa am vreo poza cu bube/julituri, o sa va trimit. acum n-am.