miercuri, 3 septembrie 2014

Recipes from the Dungeon (XI)

Mi-am zis sa fac zacusca pentru ca zacusca e greu de stricat, adica daca amesteci vinete coapte cu ardei copti, gogosari si suc de rosii proaspat si-ti iese ceva nasol inseamna ca esti un mongoloid.
Mi-am zis sa fac zacusca cu sora-mea, da' daca am invatat ceva de la personajele negative din filme e ca daca vrei sa faci ceva cum trebuie trebuie sa faci acel ceva singur, cu mana ta. Da, stiu, familia e mereu acolo cand ai nevoie de ea, da' cui ii place un om care are nevoie de familia lui? Nu stiu, deobicei oamenii astia-s destul de ciudati. Dar sa nu ne abatem de la subiect.
Anu' trecut cand am facut Tusat Special Sauce m-am imbatat repede si n-am documentat evenimentu cum trebuia, anu' asta am exagerat ca sa compensez:
 Avem 6 kg vinete, 3 kg kapia, 3 kg gogosari, 2 kg ceapa, 2 kg rosii.
Zacusca dac-o faci singur te lucreaza vreo 12 ore. 12 ore in stilul meu de munca, vreo 10 ore de munca standard sau mai putin daca faci zacusca cu ardei necopti.
 E ok sa bei la PET?
 Vanata approves.
 33 la umbra.
Fierbi dup-aia alea vreo 4 ore si gata.
Prima zacusca e ca primu' copil, vrei sa stie toata lumea ca l-ai facut da' nu vrei sa ti-l tina nimeni in brate.

Niciun comentariu: