vineri, 13 martie 2015

Dubla 3 (DXXXII)

Here we go again with the beat, we got your heads bumping, now you're jumping from your seats.

 American Heist e nasol. Ce căcat se întâmplă cu Brody?

 American Sniper e și mai nasol., deasemenea boring as fuck.

Big Hero 6 sau mare erou șase e ok.

Exodus Gods and Kings e aprope okish, care-i treaba cu biblicele lately, ai văzut asta, ai observat asta?

Hector and the Search for Happiness e hmm, nu știu. Văzubil.

Interstellar e o bășină foarte mare, Pisi confirmă.

 Into the Woods e nasol.

John Wick e foarte nasol.

Northmen A Vicking Saga am crezut că-i dupe comic, nu e. Nasolică.

St Vincent e ok, deși Bill Murray nu-i ceașca mea de ceai.

Supremacy e cam nasol,  spre foarte nasol.

 The Imitaion Game e okish.

Vice e horendăs.

În altă ordine de idei am tot primit tot felul de critici pe mail și prin mesaje că sunt foarte exhaustiv și judec prea dur cinematografia contemporană, ce vrea eu să spun e că bineînțeles că n-am primit niciun fel de critici pe mail sau prin mesaje.

Niciun comentariu: