luni, 9 noiembrie 2015

Dubla 3 (DXXXIX)

O să vă zic ce filme am văzut, unele sunt proaste, altele nu.

 Anaconda e destul de prost.

Antman e cam desene animate, merge duminică seară.

Beyond the Edge Everest am crezut că e Everest, nu e, e un documentar despre Hillary, Tenzing și Everest, frumușel și bun.

 Blood Moon e extraordinar de prost.

 Cooties e prost.

Doomsday e meh, începe așașiașa, devine abysmal.

Hitman Agent 47 mă jucam eu când eram mai mic, filmu e prost. Parcă era codename, nu agent, whatever.

 Hand of God e bun spre foarte bun.

 Indian Summers e bun spre foarte bun, l-am văzut cu Pisi, e genul de serie la care te uiți cu Pisi.

Live Free or Die nu e rău, nu e rău deloc.

The Man from U.N.C.L.E. e  cam nasol, merge duminică.

 Mission Impossible Rogue Nation e prost, merge duminică.

Mr. Holmes e nu știu, cam meh.

Narcos pare făcut de tvr2, nu-i rău.

Offspring crecă e sequel la The Woman, foarte foarte prost.

People just Do Nothing e bunicel spre bun, nu e rău deloc uneori.

Pixels e cam prost, nici n-ai ce să ceri.

Port Protection e extraordinar.

Sins of my Father e despe fisu lu Escobar, săracu, prin câte-a trecut, bu hu.

The Fades e bunicel, când l-am văzut prima oară parcă nu mi-a plăcut cineștiece

The Woman e foarte prost dar foarte bun.

The Knick e foarte bun, dacă n-avea negru era și mai bun, pare de umplutură pentru conflict.

The Martian l-am văzut la cinema 3d, bunicel da cam sefe, dacă-nțelegi ce vreau să zic.

The Raft e un challenge docu, foarte plicti.

True Detective 2 e așașiașa.

War Pigs e foarte prost, după cum se poate observa și în imagine.

Z for Zachariah nu e rău da nici bun.


În altă ordine de idei am crezut că și Tușat a pățit ceva prin Colectiv, că n-a mai postat demult, da alantăierea parcă a pus un filmuleț și era atât de nasol că crecă i s-a făcut rușine și l-a șters.

Niciun comentariu: