vineri, 16 septembrie 2016

FFF (numar)

I-am zis lu pisi ca nu mai pun FFF ca i'm over it si a zis ca n-o mai iubesc. O sa mai pun cate un FFF dincandincand ca sa pastrez o atmosfera chill in casa. Atmosfera chill in casa e ca mancarea calda pe masa cand te-ntorci acasa.
Aici pisi isi cumpara tigari.

Pisi se uita la bling.

Asa stau eu in biserica.

Am scos-o pe pisi din casa, tare s-a mai bucurat.

Gen, nu s-a bucurat foarte mult da' a fost ok.  


Blogger suge coaie, nu-nteleg cum functioneaza, trebuie sa scriu aici, deja m-am enervat. O sa am o discutie cu pisi de dimineata. Nu stiu ce se-ntampla.










Defapt nu i-a placut deloc, ca ba ne mananca ursii, ba hai sa ne-ntoarcem ca mi-e cam frica, daca o sa cad aici in hau' asta, ce-o sa faci? Nu stiu, nu stiu pisi ce-o sa fac
Aici pare c-avem prieteni, pe dracu, s-a aciuiat pisi pe langa niste brasoveni ca-i era frica sa urce colo-n varf doar cu mine. Pisi n-are incredere in abilitatile mele de urcator colo-n varf.

Niciun comentariu: