sâmbătă, 8 octombrie 2016

Nu e doo ca galoșii 89

Postarea trecută cu încălțări abandonate a avut un succes neașteptat, m-am gândit să mă curvesc și să-i dau publicului ce vrea, iată, încălțări abandonate doi.


 Acești papuci au stat toată vara în același loc, nu s-a atins nimeni de ei, nu i-a vrut nimeni. Kind of trist. Erau prea mari pentru mine.

Această parte de papuc nu mai știu unde era dar cu siguranță m-a întristat.

Acești papuci acuma realizez am foarte multe poze cu papuci, explicația e simplă.

Acești papuci erau în Malta.

Această  încălțare era pe câmp în Malta.


Acuma, toată seria asta care urmează eu cred că au fost niște lesbiene sexy care s-au certat și au aruncat cu pantofii una dupe alta.
Lesbiene super sexy păruindu-se pe câmp.


 Asta e de iarna trecută, lângă un coș de gunoi de pe 30. Ăla din colț e timberlandu meu.

 Acesta e un adisas abandonat pe pârleaz.

 Acesta e un botoș sau un șoșon.

Încă o pereche de papuci.

Peste doo zile mai era doar unul.

Awww.


Niciun comentariu: