duminică, 17 septembrie 2017

Dubla trei (DLVIII)

Hai să-ți zic ce filme am văzut lately, și când zic să-ți zic să-mi, adică când o să mă uit mai încolo pe-aici și o să văd o poză cu Wonder Woman o să zic hei, ia să mă uit eu din nou la Wonder Woman și apoi o să văd că am zis că e kind of shitty și n-o să mă mai uit.


 4 Lions e bun.

 47 Meters Down nu e chiar foarte prost.

 Alexander e chiar mai prost decât mi-aminteam.

Ghost in the Shell e prost. N-am nimic cu white washing-ul, ba din contră, dar e tot prost.

Guardians vol.2 e mai prost ca primul dar deja știai asta. 

I, Frankenstein e un fel de Buffy spaima  vampirilor dar cu I, Frankenstein.

It's a Mad Mad Mad Mad World e bunicel.

Pilgrimage nu e foarte rău.

Pirates 5 sau 6 e mai bun ca penultimul, nici nu era foarte greu, dar e tot meh.

The Circle e meh.

 The Mummy e super bășină.

 The Lego Batman e meh, are niște momente.

Wonder Woman e kind of shitty, n-auzi?

Niciun comentariu: