duminică, 18 noiembrie 2018

Dubla 3 (DLXIII)

Pffffai, 563 de duble, ai zice cel puțin 563 de filme dar nu, băgam câte un film pe la început, acum e buluc, cred că sunt vreo 3000 de filme revizuite în profunzime. Asta se numește dedicație, copii.

Uite încă 87 de filme pe care le-am văzut din vară încoace.


 3rd Rock from the Sun e bunicel.

Actionpoint e de căcat.

Antman and the Wasp e meh.

Apostle e ok I guess, se putea și mult mai bine.

Archer e bun.

Britannia e meh.

Coming to America e nasol.

Deadpool Doi - Deadpoolier e meh.

Deliverance e foarte bun.

Final Space e meh.

Avengers Infinity War e de duminică.

Isle of Dogs e bunicel.

Jurasic World Fallen Kingdom of Heaven e bășină.

Loving Pablo e cam bășină.

Ocean's 8  e super bășină.

Pacific Rim Uprising e bleah.

Patient Zero e super prost.

Rampage e bullshit.

Ready Player One e lame ass.

Surviver's Guide to Prison e despre cât de rău o duc pârnăiașii în SUA, bu hu, if you can't do the time don't do the crime.

The Meg e horendăs.

The Shining e bunicel.

Troy Fall of a City e dureros, și nu din cauză că-i plin de negri.

Who is America e ok dar nu foarte ok.

În altă ordine de idei lumea mă mai întreabă, hei Paxi, mai ții minte aia, mai ții minte ailantă, nu, nu mai țin minte mai nimic, nu mai am ținere de minte, uit foarte mult. Nu știu dacă din cauză că sunt superficial și nu țin minte ce nu mă interesează și mă și interesează foarte puține, sau e early stage de ceva mai grav.

Niciun comentariu: