sâmbătă, 10 iulie 2010

Bube, taieturi, juleala (X)

De fiecare data dupa o mare petrecechehere mi-o dau la degetele harcor, azi se pare ca nu-i exceptie. Treaba sta cam asa: vrei sa faci o salata da' pentru ca esti obosit scoti razatoarea Veorner din dotare pentru prima oara, tac-pac-cut. Foarte urata nu-i taietura da' a curs din ea, vorba lu' Oleg "ca dintr-o curva"...hmmm, cam vulgar.
Aveti aici o perspectiva draguta cu razatoarea germana numaru' 1 care, citez "toaca si feliaza perfect mese festive"
Ca sa vedeti ca nu-i port pica, un cadru cu amandoi, ea mai are o pesa facuta special ca sa nu-ti tai degetele da-i gay.
Si inca un cadru artistic pe acoperis, observati picatura surprinsa cand facea ce stie ea mai bine.

Din cauza B.T.J.-ului m-am cam tampit, imediat dupa ce ma buba, tai sau julesc, caut sa pun mana pe aparat nu pe trusa de prim-ajutor.

Un comentariu:

Anonim spunea...

tare! mi-am amintit cum mi-am taiat eu mana atunci. vezi, fiecare vede ce vrea in povestea asta...