joi, 29 iulie 2010

Dubla 3 (CXXIII) Kick-Ass

Ce şi-a zis Paximio azi pe la doo? Ia să văd eu un film de vară. După Zombie Women of Satan pe care m-am ambiţionat să-l văd până la capăt şi care nu merită o dublă aveam cu adevărat nevoie de ceva light, cât mai de vară. Şi dau peste Kick-Ass, ce părea o comedioară cu adolescenţi americani, cu frustrări, cu puberi şi pubere, cu Nicholas Cage (I'm not a huge Nicholas Cage fan - ei, de unde-i asta?), cu super-hero-wannabiz, de-astea de vară, şi, mai ales, făcut după un comic de care n-am auzit până acum dar cu siguranţă îl voi isohunta.
Şi când colo peste ce dau? Mai ţii minte Watchmen? Bineînţeles că da. Ăsta-i, din unele puncte de vedere, mai bun. Pe lângă faptul că am râs, şi nu numai la dubla de mai jos, filmul are o fetiţă nesuferită (iubesc copiii nesuferiţi) care împuşcă, taie gâturi, înfinge cuţite în inimi, şîamîdî. E mai prost ca Watchmen pentru că nu arată nicio ţâţă şi pentru că este, într-un final, un film cu adolescenţi americani şi se siropeşte pe alocuri. Şi Nicholas Cage joacă binişor. De văzut!

2 comentarii:

tusat spunea...

Mda, si eu asteptam de ceva timp sa se dvdripuiasca asta, bine ca mi-ai adus aminte.

anne spunea...

copiii nesuferiti e cei mai tari.