marți, 6 noiembrie 2012

Dubla 3 (CDLXXI)

Buna seara, e ceva timp decand n-am mai auzit nimic de Daniel Iordachioaie. Ia sa vedem ce-am mai vazut. Alexandra's Project e ceva ce pare un low budget destul de interesant.
The Angel's Share e un britisesc bunicel. Bunicel e bine.
Goon e ochei de duminica aighes.
The Campaign e chiar destul de tare. Imi plac filmele cu Ferrell, sant cam singurele in care poti sa vezi un prunc lovit cu pumnu-n fata.
Butter e un film ochei daca-l eviti.
 Ultimu' 007 e na... 007. Eu si cu pisi nu reusim sa vedem farmecu' lu Daniel Craig. Barden face un negativ destul de tare.
Safety not Guaranteed e ocheish.
A Happy Event e un film frantuzesc.
 Ruby Sparks e intr-un fel anume, merge la cuplu cred. Eu l-am vazut singur.
Total Recall ala nou e bun de duminica seara.
Brave e o animatie cu o roscata care trage-n fund cu arcu'. Bunicel.
Margaret e foarte nasol.
Fido e un spin interesant la filmele cu zombie, interesant indid.

"there is blood on your zombie"
"you stupid zombie, look what you've done"
"he accepted bribes from a group of renegade wild zombie poachers"

Niciun comentariu: