joi, 20 decembrie 2012

Nu e doo ca Garfunkel.

A trecut aproape un an decand Paximo n-a mai scris pe Pisici, stilul lui taios si critica acida i-au adus multi dusmani in randul cinefililor de mana a dooa si nu numai. A urmat o cariera scurta in marketing sau ceva dar desele amenintari cu moartea l-au facut sa se retraga in pustietate si sa lase-n urma absolut nimic.
Paximo in the woods.

Si acum, ce e Simon fara Garfunkel? Ma-ntreb. Asta a fost o comparatie cam nefericita. Oare sa mai continui aceasta cariera solo? Ma-ntreb iar. Da, imi raspund, fuck Paximo… not in a Simon-Garfunkel way, doar fuck him, am fost si mi-am angajat scriitor din randurile standup comedienilor romani, il cheama Marius si o sa guest scrie de acum incolo pe PZ.
Marius killing it.

Zi-le Marius!
Marius: Multumesc Tusat pentru oportunitate. Nastase e la puscarie, ai vazut asta? ai auzit de asta? Jail just got gayer. Ce, too soon?
Mergeam pe strada zilele astea si cineva m-a-ntrebat cat e ceasul? Era un ceas mare chiar in intersectie, am crezut ca vrea sa ma talhareasca, i-am tras o palma si mi-am luat calcaiele la spinare.
Bunica mea face cozonaci dar pune prea multa scortisoara si-s cam uscati. Am vrut sa-i zic asta da-i cardiaca, n-am vrut sa-i frang inima. Ta-da-bum-cing!
Multumesc Marius, o sa incheiem colaborarea asta chiar aici.

Niciun comentariu: