miercuri, 5 decembrie 2012

Dubla 3 (CDLXXIII) Un fel de BTJ 22

Eu cand desenez si alternez intre 0.3 si 0.5, ca sa nu le mai pun capacu tin unu'n gura, si cum desenam cu 0.5u' am dat sa-l apuc p-ala de 0.3 din gura cand paf, o eroare de pozitie si m-am infipt in el, m-am speriat, am tras mana, a iesit din deget si s-a-nfipt in planseta, zic, ce cacat s-a-ntamplat? Acum m-am prins ca textu' asta suna cam homo. Primu' meu tatuaj:
Acum sa vedem ce-am vazut, Rare Exports e un finlandej destul de tare cu dark santa's little helpers, un spin binevenit la filmele de craciun.
Brim sau Undercurrent e un islandic destul de sanatos.
ParaNorman e o animatie destul de tare, daca avea un sfarsit mai cu boase poate era chiar foarte tare.
Klass e un estonian cu bullies, not bad.
Grabbers pleaca de la o idee destul de buna da' nu poate sa tina pasu' cu ea, merge.
Loft e un belgian cam nemtesc care iar, are o idee interesanta da' cam trage de ea, merge.
Deadfall e nasoll.
Revolver e  nasol.
Killer Joe e nasol.
The Bourne Legacy e nasol.
Price Check e bunicel, are un aer...
The Wire e un serial la care am incercat sa mauit mai demult si n-am reusit, acum il puneam pe fundal in timp ce desenam si mai ridicam ochii cand se auzea o impuscatura, m-a prins binisor si puf au trecut 5 sezoane. Bun.
Nice poster.

Niciun comentariu: