miercuri, 27 februarie 2013

Nu e doo ca bulucu


 Am văzut Flukt. Flukt e un Apocalypto norvegian care fură cel puțin doo scene din Apocalypto lu Mel. E cam caca da merge, puștiul joacă nasol de tot dar puștoaica joacă bine. Ea este  și ăsta e primul și singurul ei film. După ce am văyut Flukt am mai căutat filme cu Isabel și n-am găsit așa că am căutat filme cu cealantă, .
Nu știu de ce am scris așa sau cum pot să schimb.
Cold Prey e un slasher, mie-mi plac filmele cu slasheri pentru că întotdeauna mi-am închipuit că o să ajung și eu un slasher, îmi trebuie doar o cabana izolată-n munți și-un piolet (arma mea de slasher e pioletu). La mare nu prea merge că au victimele înspăimântate unde să fugă repede că e câmpie aridă sau plajă și eu nu fug repede, nu fug repede deloc.
Cold Prey e cam lent.
 Cold Prey doi e nițel mai lent ca unu. Cold Prey unu și Cold Prey doi se petrec, ca și The Descent unu și The Descent doi, la o zi, sau nici măcar o zi, unu după altul.
Cold Prey trei e prequăl la Cold Prey unu și Cold Prey doi. E un pic mai lent ca unu dar nu așa de lent ca doiu.

Și acum, o pesă. E cam nasoală pe alocuri.
   
Ca comic iată un Savage Wolverine și un Game of Thrones.


Cronologic, Casa și Mașina, Bube, FFF, Grafiti din Small City și Mic Ghid Turistic n-am.

În altă ordine de idei am citit Cireșarii, toate 4 sau 5, mi-a zis Pisi cuuuuum n-ai citit Cireșarii, ce fel de copilărie ai avut. Pisi mai face de-astea. Așa că i-am citit acum, sunt nasoale rău, autorul ne dă de înțeles că e ok ca un individ mai pirpiriu dar atletic de 16, 17 ani să se țină de mână cu un alt individ musculos de 17, 18 ani în timp ce se plimbă pe plajă. Not ok! De asemenea există expresii gen dacă-ți trag una-n muie, chiar în primele pagini din volumul unu, ceea ce e ok-ish.


Niciun comentariu: