vineri, 8 februarie 2013

O Pesa (CCCLXII)


Black Devil Disco Club - The Devil In Us
Daca as fi pustiu ala cu cancer si mi s-ar tunde toti colegii de clasa zero in semn de ce dracu vor ei sa zica cu asta, m-as enerva as a mother fucker, aveam si eu ceva special, nu puteati sa ma lasati prea mult sa fiu diferit, oi proaste, aveam atentie de la fete pentru pity sex acum atrageti si voi atentia pentru hero sex sau ceva, am cancer si-o sa mor inconjurat de niste condescending cunts. Ce-as vrea cu adevarat in cazu' asta ar fi un fel de program prin care toate femeile care trec pe langa mine sa-si flash them boobs automat, sa se numeasca "Boobs not shaved heads", tatele-s frumoase, capetele rase imi amintesc c-o sa mor.
Also, am facut scala Tusat pentru matoleala, sau cele 6 stadii de alcool:
1. Te pisi pe colac,
2. Te pisi in ghiveta,
3.Te pisi in ghiveta din bucatarie,
4. Te pisi pe langa ghiveta din bucatarie,
5. Te pisi wherever,
6. Te pisi pe tine.
Mda, PZ o sa fie iar hardcore, a ars-o soft destul.

Niciun comentariu: