duminică, 28 iulie 2013

O Pesa 371 RNE4


Avem partea 3 si link catre partea 1 si 2 aici.
Russian Noir Extravaganţa 4:
Ce ma enerveaza poponarii si lezbiencele, au impresia ca toata lumea e impotriva lor cand defapt eu chiar n-am nimic cu ei.
Poponesa se apuca sa-mi faca bautura cu spatele la mine, o vad totusi in marea oglinda de bar cum scuipa sanatos de vreo 3 ori in pahar.
-  Poftiti, cel mai bun Mai Tai din oras, o sa va schimbe parerea fata de lume.
-  Mda, am auzit ca ar face asta.
-  500 de ruble va rog.
Ii dau 550,  cam scumpic la Voizeur, incep sa sorb incet din bautura, nu-i rea da’ nici nu ma da pe spate. Ceva moviu palpaie in partea dreapta, intorc capu sa vad ce e, movu se misca odata cu mine, cacat, nu palpaie nimic, imi palpaie mie. Ceva verde crud palpaie in dreapta, sa vezi tu ca vaca asta m-a otravit, si i-am lasat spaga, mi se usuca gura, mi se relaxeaza sfincteru, orice ai face nu te caca pe tine, palpaie peste tot, oare-s fixe scaunele astea de bar? Imi da sangele pe nas, cad pe spate cu tot cu scaun si dau cu capu de una dintre mesele de marmura, somn usor, palpaie no more.
Priesc doua palme scurte si un halat alb imi raspunde la o intrebare pe care o am da’ nu stiu s-o fi pus:
-   Lipsa de calciu domne, nu v-a otravit nimeni, aaa, si v-ati cacat pe dumneavoastra, sa-i dati ceva Mariei Panaetovna, saraca v-a schimbat. Si incet la ureche in timp ce-mi arata ceva cu degetu': “erectia asta o aveti de cand v-au adus, daca nu va trece in doua ore o sa trebuiasca sa facem ceva.”
N-am timp de facut ceva, am treburi de rezolvat. Dom’ doctor are trei buline rosii deasupra capului care se misca odata cu el. Cacat, aveam lingou’ in pantaloni, lucrurile par sa mearga dinceince mai prost, oare ce-nseamna asta?
Panaetovna intra cu o figura pe care se poate citi “v-a spus dom’ doctor sa-mi dati ceva?”, are 5 buline rosii deasupra capului, nu mai trebuie sa facem nimic, pa-pa erectie. Ma caut de buzunare, n-am.
-  Stati linistit, v-am luat din portofel cat am crezut ca merit.
Imi da portofelul, niste solzi de sarpe, o foita de tigara cu urme de ruj, cateva margele, o pereche de pantaloni de trening si un lingou mic de argint.
Panaetovno, m-ai tradus, ce pot sa fac? Daca lucrurile mai continua asa nu mai am mult pana o sa-ncep sa-mpart palme.
Imi pun pantalonii, iau indiciile de pe masa si o-ntind.
La Voizeur s-a mai aglomerat, ma duc infipt spre poponesa, poponesa are 7 buline verzi deasupra capului.
-  Un Mai Tai va rog.


Niciun comentariu: