duminică, 7 iulie 2013

O Pesa (CCCLXX)



Avem prima parte aici si partea a dooa aici. Aveti un link pentru prima parte si din partea a dooa.
Partea a treia:
Doamna Stasya scoate din buzunar niste foite de tigara, trage una din pachet si-i aplica o ventuza scurta lasandu-si buzele carnoase imprimate-ntr-ansa.
- Cu asta o sa poti intra la Club Voizeur, Clubul Voizeur e un punct important in inceperea anchetei.
-  Acolo a fost vazut ultima oara?
-   Nu, dar fac un Mai Tai extraordinar, iti va schimba perceptia fata de lume.
Femeia asta e dubioasa, cine dracu vorbeste asa? Ma ia cu manevre d-astea, ia sa vedem cum ii place cand o rasplatim cu aceeasi moneda:
- Piticul maro a aterizat, mezamplasul e asigurat.
- Perfect, iti sugerez sa nu mai zabovesti.
Doamna Stasya e greu de-ncoltit, vars cafeaua-n vodka, o dau peste cap, imi pun fesu si la revedere.
- La revedere!
Nu raspunde, ii face semn galiganului sa-i mai dea un foc, galiganu’ se conformeaza si-i aprinde tutunu’, pare ca ar vrea el sa-i multumeasca pentru aceasta oportunitate, n-o face, da’ ochii nu-i mint, e o combinatie de parsivitate, frica si recunostinta-n ei.
Sant cu ochii pe tine galigane… ce buna e doamna Stasya, as plesni curu ala, Stasyo, pune-ti buzele pe asta! Cam tarziu totusi pentru intercors, am luat lingou’, mi-am asumat postura de angajat, da’ cine stie?
Afara s-a mai luminat si e un card lung de femei spre biserica, fiecare-si cauta barbatu’ cum poate, daca si-a bagat Dumnezeu coada aici am belit-o. Cum interoghezi o autoritate divina de asa amploare?
Cine ar fi crezut ca divortu ala lung a fost cel mai bun lucru care putea sa mi se-ntample? Oare ce mai face Eleonora? Noroc ca esti o curva Eleonoro ca altfel cine stie, eram cu restu’ barbatilor insurati in vreo groapa comuna.
La Club Voizeur intru direct, nu ma-ntreaba nimeni de buze, dupa mufele care se perinda p-aici poate o groapa comuna nu-i cel mai rau loc in care as putea sa aflu acum.
- O vodka flacau! Pardon, un Mai Tai.
- Flacau sa-i zici lu ma-ta, imi replica domnisoara care se-ntoarce la mine cu o fata clasica de carpet muncher.

Oare ce face mama?

Niciun comentariu: