joi, 4 mai 2017

Dubla 3 (DLV) Nu e doo ca JewBook

Mda, Facebook vrea să-i trimit poză cu buletinu ca să-i confirm că numele meu e Pisici și Zombie.

Not gonna happen.

Asta înseamnă că prezența P&Z on-line se va rezuma la blogul ăsta. Și mai înseamnă că numai tu, cititorule fidel vei avea acces la înțelepciunea mea. Întrun fel e bine, un public mai restrâns (adică tu) îmi ușurează oarecum procesul de a nu-mi bate capul cu ce vrea publicul (adică tu). 

Am văzut niște filme, poți să te bucuri că numai tu o să auzi de ele de la mine.
 BBC Earth New Guinea e wtf, I love New Guinea now.

Blade Runner e waste of time dacă mă întrebi pe mine.

Brimstone nu știu cine l-a făcut dar pare făcut de unu care vrea să se afirme.

Căpitanul Fantastic e oarecum ok ca fantezie.

Hot Girls Wanted - Turned On e ok.

Mars e o serie NG, e ok.

Miss Peregrine's Home for Peculiar Children e cam nasol.

Santa Clarita Diet e o serie meh.

The Guardians e un bullshit rusesc.

The Eagle Huntress e bunicel dar pare staged though.


Niciun comentariu: