luni, 8 mai 2017

Nu e doo ca bulucu

Facem un buluc, adică fac și eu curat în D.

 La Evolutions ia un TWD random.

Aici avem un exemplu clasic de vizuină de hermelină dobrogeană.

Aici o mandibulă de ceva.

 
Aici e o hermelină dobrogeană braconată și abandonată că era pauper și nu îndeajuns de albă. Poza asta am înercat s-o dau mai jos nițel și pun rămășag c-o să-mi fută tot fengșuiu paginii.


 Un exemplu și mai clasic de vizuină.

Da, mic ghid turistic, Bulgaria. Bulgaria e ok uneori.

Un adidas la modă, pe deal.

Un alt adidas pe deal.

Mortăciunile s-au cam amestecat, aici e un cap de găină, în spate la garaje, how fucked up is that, ei?

Un tenis pe deal, chiar că s-au amestecat astea.

O mănușă pe deal.

O prigorie de stepă, specie pericitată, aici e vina mea (mea culpa) că am dat cu sarbacana.

Aici puteam să te păcălesc să zic cronologic vorbind prigoria de mai sus, dar am zis să fiu sincer până la capăt, un graur semi fosilizat.

Nu mai știu ce e asta.

BTJ, desigur, nu mai țin minte, cred că consânzeană desfăcând o bere, femeile, mă.

 Și un picior accidentat, sperăm că ești bine, Raluca.

 La Dubla 3, American Gods, un serial care parcă promite, dar în mod singur o confuzează pe Pisi care n-a înțeles nimic.

Și blugii mei cumpărați acum 3 sau 4 ani din Germania.

La FFF o pun pe Pisi cu șapca mea cu Make America Great Again.

Niciun comentariu: