joi, 3 mai 2012

Dubla 3 (CDLXI)

Ma uit la blogu asta cum moare incet asa si nu pot sa zic ca-mi pare rau, adica na, s-a creat o legatura-ntre noi da' nu e ca si cum e sange din sangele meu, asta-i o gluma mai de interior. Da, am vazut niste filme da' asa mi-e o lehamite sa nu le recomand ca scriu aici doar ca sa lungesc agonia dublei, nu mori fa cand te taie pe tine capu.
Am incercat sa vad Haywire care este atat de nasol incat nici nu mai are sens sa fie mentionat. De ce l-am mentionat in ciuda faptului c-am zis ca-i atat de prost incat nu merita mentionat? Nu stiu, mai fac eu chestii d-astea.
Dup-aia, azi mai exact, am vazut Chronicle, un film cu niste flacai care pun mana pe ceva luminos undeva-ntr-un subsol si capata puteri supranaturale, mda, puterile supranaturale-s intotdeauna destul de usor de capatat, cateodata dureros da' intotdeauna destul de usor, astora nu le curge decat putin sange din nas, lux. Ideea n-ar fi rea in acelasi sens in care ideile filmelor cu supereroi in general nu-s rele... in mare parte pentru ca-i una singura, o singura idee care  nu e neaparat rea. Alta-i problema mea cu Chronicle, nu, nu e flacau ala care seamana leit cu DiCaprio, Chronicle vrea sa faca o chitibusenie si nu e filmat ca un film obisnuit, e filmat ca filmele alea care-s filmate in asa fel incat sa para ca-s filmate de protagonisti sau camere de supraveghere'n shit. Nu-mi plac filmele astea, mi se par nasoale. La asta cel putin iti sare-n ochi calitatea mult prea buna a filmului pentru camerele de cacat pe care le folosesc aia, lumina fantastica fara reflectoare in spatii intunecate, lipsa microfoanelor, se aud personaje pe camerele de supraveghere si in cluburi se aude perfect muzica care se da mai incet cand vorbeste cineva. Ce sens are sa recurgi la artificii d-astea daca n-o faci calumea? Nu stiu, banuiesc ca ei au banuit c-o sa para totul mai real. Ocheish de duminica seara.
Dar am vazut si ceea ce cred ca-i un film bun, nu-s prea sigur, genul ala de film la care dupa ce-l vezi trebuie sa te gandesti daca ti-a placut sau daca e doar o chestie pretentioasa fara nici un mesaj. Elena e un rusesc de la acelasi flacau care ne-a dat si Vozvrashchenie (The Return), eu zic totusi ca-i bun. Mi-am mai luat un film d-al lui, Izgnanie (The Banishment) ca sa-mi fac o impresie da' nu l-am vazut inca, are doo ore jumate, trebuie sa ma pregatesc pentru el.

Niciun comentariu: