vineri, 4 mai 2012

O Pesa (CCCXIV)

Paximo de fiecare data cand trece pe la mine si asculta fara sa vrea niste muzica electronica ma-ntreaba "Asta-i dubstep?" si eu de fiecare data-i raspund "Nu, nu este dubstep, de ce, te deranjeaza?", Paximo zice "Nu, nu ma deranjeaza" si eu zic "Daca nu te deranjeaza inseamna ca nu-i dubstep". Exista desigur si dubstep ascultabil, stiu sigur c-am auzit asa ceva de cateva ori, da' daca nu m-au interesat niciodata chestiile care contin dub nu stiu sa-ti dau un exemplu. Dubestepu e 99% cacat, sau na, poate asa ziceau si-n 90  astia de varsta noastra acum despre technou ala industrial de la Prodigy si noi ii ascultam, Jungle is pasiv. Uite aici niste dubstep mai lejer asa, ca sa nu te sperii, eu n-am fost menajat si-am fost aruncat de prieteni apropiati direct in chestii d-astea. 
A Tribe Called Red - Red Skin Girl
Si o chestie:





Niciun comentariu: