marți, 8 mai 2012

Dubla 3 (CDLXII) Movie Monday

Am inceput MM ca orice om care sarbatoreste MM, de duminica seara sau early monday morning, EMM cum e cunoscuta in restransul cerc din care fac parte. Cu ce am inceput poate te-ntrebi? Cu Izgnanie pe care am zis ca-l vad ca sa-mi fac o parere despre Zvyagintsev, ca The Return mi-a placut da' Elena nu m-a prea convins. Izgnanie (The Banishment)  e bun, The Return bun, lungut da' bun, pisi n-a adormit in doo ore jumate de film oarecum lent, asta zice multe, bine, doar mie-mi zice multe ca voi n-o cunoasteti pe pisi, sa-ti recomand un film pe baza faptului ca pisi n-a adormit la el pentru tine ar putea fi tot una cu o recomandare pe baza faptului ca uite-te ma la el si taci. Dup-aia m-am culcat, cam pe ace asa ca mi-am comandat bicicleta si trebuie s-ajunga marti si abia astept, chiar si acum-s destul de twicii, o sa ies numai noaptea cu ea, dupa 1 ca mi-e frica de masini.
Dup-aia, mai pe dimineata am vazut This Means War, o comedie americana chiar ochei, are si chestii nasoale da' putine, bun de duminica seara. Fara nici o legatura, buna mai era Lady Miss Kier




Dup-aia am vazut Headhunters, un norvegian bun spre foarte bun, de ce nu, are tot ce-i trebuie, sex, violenta, umor negru... are ceva de fratii Coen din 90's.

Asa... si am incheiat cu Babycall, un alt norvegian de la flacau' care ne-a dat si Naboer, nu e la fel de bun ca Naboer da' deloc rau si desigur deloc horror cum e taguit peste tot... te lasa incercand sa gasesti un raspuns asa ca filmele lu' Lynch da' ca la filmele lu Lynch poate e mai bine sa nu te gandesti prea mult la el, ia-l cum pica, bun, singuru' lucru pe care nu-l inteleg e de ce i-au zis Babycall, chestia cu babycallu mi se pare un plot secundar... or is it? Nu stiu.

Niciun comentariu: