duminică, 3 martie 2013

Dubla 3 (CDLXXXI)

Am văzut mai multe documentare, că sunt la modă, da am văzut și doo filme.
Beasts of the Southern Wild e cu swamp people, sau rednecși de mlaștină, și reușește în același timp să fie pretentious as fuck. O grămadă de overacting și mai ales voice overacting. De văzut dacă empatizezi cu dramele ciorilor.


Twisted Nerve e un thriller pe stil vechi.Mie nu-mi plac thrillerele da ăsta mi-a plăcut că-i britișesc. Tipa e foarte bună. La mufă și corp that is.
Tot Twisted Nerve are un cântecel care, referință, e folosit și de Tarantino în Kill Bill care, by the way, le-am văzut recent pe amândoo pentru că am văzut un documentar despre doo femei cascadoare care una dintre ele era cascadoartea lu Xena și-a plecat în SUA s-o make it big și la sfârșit ajunge s-o dubleze pe Uma în Kill Bill.
Melodia e unnerving. Da e catchy ca dracu. De-aia mi-am și pus-o ca ringtone, că Pisi n-o suportă. Mi-a sunat telefonul la muncă și după ce-am vorbit am surpins doi colegi fredonând-o. Alantaieri altul mi-a cerut-o prin blutut să și-o pună și el. De la ăla a luat-o altu. Mâine poimâine intră unu la Pisi în agenție și-i sună telefonul Twisted Nerve. My mision here will be done.


Niciun comentariu: