duminică, 10 martie 2013

O Pesa (CCCLXV)

PZ prezinta CdIsDpRcCaPMB:

  Mr X - Playa Hater
Also, de ce urasc eu haterii poate te-ntrebi? Nu-i urasc, ma deranjeaza putin. Pentru ca haterii-s niste animale proaste, desi n-are sens sa mint, ne si amuza, e misto sa vezi pe cineva heituind ceva cu ardoare. Si eu urasc vreo doo chestii da’ nu stii care-s alea pentru ca le tin in mine, sant mai introversiv. Da’ haterii-s ca vegetarienii, vor sa te faca si pe tine sa heituiesti aceleasi lucruri, cum coapse sa n-o urasti pe Loredana Groza? Nu stiu, nu e ca si cum imi apare in fata cand stau la coada la magazin si-mi canta ceva total anoing pe o coregrafie da cacat, n-am nimic cu ea pentru ca n-o vad si n-o aud. Da’ haterii, sa zic de exemplu astia care hatuiesc hipsterii se duc si se amesteca printre ei ca sa-i urasca mai d-aproape, aaa ce i-as sparge fata lu ala cu esarfa. Vezi coaste ca esti c-o bere in mana in mijlocu cuibului hipsterilor din Bucuresti, poate nu faci ceva cum trebuie. E ca atunci cand te duci in discoteca din sat si-ti iei bataie de la ciori, da’ invers. Sau nu, nu cred ca e asa defapt. Heituitu provoaca o oarecare dependenta, cel mai bun exemplu e sa zic Toddlers and Tiaras, mama ce-i urasti p-aia, pe toti, parinti, copii, juriu, cameramani, tot ce inseamna emisiunea aia, da’ nu schimbi programu ca vrei sa-i mai urasti putin, nu i-ai urat destul, te simti mai bine cu tine cand urasti ceva ce crezi ca face rau umanitatii. Asta-i cam ca reciclatu’, te simti bine cu tine desi in cel mai bun caz tot ce faci e sa trimiti niste gunoi in locuri diferite.
Sant si unii flacai care fac heituitu sa para aproape cul, ca flacau ala de la Pitici Gratis, da’ nu-i cul, e doar amuzant, sa heituiesti chestii cu voce tare nu-i cul, suni ca un copil rasfatat “da’ mie nu-mi place cand unii oameni nu se-mbraca cum cred eu c-ar trebui sa se-mbrace oamenii”, “mie nu-mi place cand cineva asculta muzica care nu-mi place”, dezleaga-ti chiloteii si man up, stop being a whiny little bitch. 
Nici sa-ti placa chestii prea mult nu-i cul, de ce sa te pacalesc, un cineva caruia-i place foarte mult ceva (gen biciclisti, crestini, fotografi, self loveri) e foarte probabil sa ma deranjeze mai mult decat un cineva care uraste cu foc ceva (gen neonazisti, atei inversunati, anti-manelisti, ecologisti). Ai avea impresia ca ecologistii-s loveri nu hateri, nu?  Shiiiiit, aia-s cei mai mari hateri in disguise.
Deci ideea de baza e sa nu urasti sau sa-ti placa chestii prea mult, sau na, cine-s eu? N-ai decat.

Daca nu existau hateri eu nu auzeam pana-n ziua de azi de Justin Bieber. 

Niciun comentariu: