luni, 4 martie 2013

Grafiti din Big City (V)

Ringtonu ala cu fluieratu e so 5 years ago, eu am Jesus Christ Pose de la Soundgarden, nimeni nu mi l-a cerut pe blutut, lucru bun dealtfel pentru ca nu-mi place sa ma pipai la buzunare cand ii suna altuia telefonu. 
Dar sa vedem niste tarani in actiune. Fiecare are definitia lui pentru grafitiu, eu zic ca ar trebui sa se limiteze la anumite zone, ca afara, aia au tagging areas, la noi nu exista reguli, poti sa taghezi scoala de fete sau hanu lu' Manuc, no biggie, grafitiu ar trebui sa aduca niste culoare in ghetou, sa inveseleasca un gard trist sau sa transmita un mesaj social, dar nu, noi avem tarani ca acesta:
E pe acid si vrea sa-si impartaseasca tripu? Nu stiu, poate-i doar un hipiot inutil, desi spreiu ala polueaza, nu? Nu stiu. Un poet ratat? Habar n-am. Taran prost? Clar, pentru ca uite ce loc si-a ales:
Numai un taran prost sau un disgruntled employee ar pune vopsea pe asa ceva. 
Aici mai avem unu' care si-a ales ca tinta fatada veche a arhitecturii:
Cineva s-a sesizat repede si l-a anuntat ca-i un cocalar prost, este. 
Acolo este o placuta de strada, de ce sa ma ratacesc eu din cauza lu Ces? Ces e un douchebag.
Dar sa nu fim hateri, lasa-i sa faca ce vor. N-are sens sa-ti bati capu cu nihilistii. Avem aici mai jos cea mai mandra si totodata cea mai nefericita femee din Bucuresti:
Ce are Buzau? Esti prea buna pentru Buzau?
Unor flacai le place dubstepu:
 Si iarba:
Ai nevoie de iarba daca trebuie sa asculti dubstep.
Nu stiu:
Si sa-ncheiem intr-o nota mai vesela:
Asta suna ca un refren de rap
Atentie garaj,
Nu parcati,
Riscati,
Nu blocati,
Garaj Garaj
Garaj Garaj:
 Nu stiu, poate pe usa de jos scrie VINE:
 Si asta mie-mi pare mai mult sa arate a rape decat a menage:

Niciun comentariu: