duminică, 9 octombrie 2011

Dubla 3 (CDXVIII) Drive

Drive e un film destul de tare de duminica seara, l-am vazut chiar in seara asta, e duminica, a fost destul de tare. Da’ nu-ti face griji, e destul de bun incat sa-l vezi oricand, merge si de dimineata. Drive e cu un preferat d-a lu pisi (Ryan Gosling) si c-o preferata d-a mea (Carey Mulligan), ceea ce e destul de tare ca te uiti asa la preferata ta cum il calareste pe preferatu ei… e frichi, dup-aia cand se termina filmu poate mergi si faci un dus, mananci niste resturi de gratar si te mai bagi la inca un film.
Inceputu’ de la Drive e destul de tare, are chestia aia care te poate face sa revezi filmu’ ala dupa ceva timp, te prinde si dup-aia chiar daca o ia mai incet nu te lasa, aaa, si povestea de dragoste e total ne-americana, ceea ce desigur ca e bine, e foarte bine.



In alta ordine de idei va anunt ca meniurile alea de la Mc Donald's cu happy ending sant o mare vrajeala. Cum ma-ntorceam eu ieri seara de la serviciu, stresat si obosit am zis sa ma opresc pe la Mc Donald pentru un hamburger si un happy ending. Mi-am luat un meniu, l-am halit si dup-aia am pus si eu un ochi pe cea mai decenta casiera si i-am zis c-am terminat, sa ma termine si ea pe mine... s-a uitat ciudat la mine vreo 10 secunde si i-a zis lu ala de langa mine "buna seara, bine ati venit la Mc Donald, cu ce va pot ajuta?"

Niciun comentariu: