duminică, 2 octombrie 2011

O Pesa (CCXLIV) PFdDD 14

Psycho-Baba - Bhajan Me
In alta ordine de idei, desi tot frichi, aseara am visat c-o ardeam la un cil cu Gerard Butler si cu inca un prieten, sa zicem ca era un fel de Paxel da' mai bine facut. Si cum o ciluiam noi asa la mine acasa, aia de pe litoral, ne-am cam plictisit si-am zis sa coboram sa dam un tur de cartier. Si imbracati cum eram, adica cu prosoape infasurate la brau, am coborat in fata blocului, am dat un tur scurt (cartieru era pustiu) si dupa putina munca de convingere l-am imbarligat pe Gerard sa tipe cat il tin plamanii "This is Sparta!!!". Si a tras Gerard aer in piept si a-nceput " Thiiiiiis iiiiiis The Parmezan Land si-o sa cantam o polka pentru fiecare trespasser!". Zic ce cacat, Gerard ce am vorbit cu tine? Mi-a zis ca-i injositor, ca toata lumea-i cere asta si ca i s-a cam luat de toata tarasenia asta cu 300. Acum, doo chestii m-au surprins, una-n vis si una-n treaz, in vis, vocea lu' Butler era foarte slaba, adica a tipat cat de tare a putut si n-a lasat cinestiece impresie... si-n treaz, care-i treaba cu prosoapele la brau, e cam gay.

Niciun comentariu: