duminică, 19 februarie 2012

Casa si Masina (XXIX)

De la un timp, cand o ard aiurea pe net, dau drumu’ la televizor pe un program cu muzica si acum 2-3 minute era pe VH1 Mariah Carey cu vision of love si m-am uitat asa la ea si mi-am zis, ba Mariah era destul de buna, poate e de la raceala, nu stiu. Era buna ?
Inainte de asta am vazut Cassandra’s Dream, un film ochei spre bun cu Colin Farrell si mi-am zis, ba Colin asta e un actor bun, de ce nu-l suportam eu ? E Colin un actor bun ? Ca nici pe Leonardo nu-l suportam da’ acum imi place. Dracu stie. In Cassandra’s Dream e si o actrita d-asta de teatru de cafenea care se comporta exact cum stiu eu ca se comporta actritele si actorii de teatru de cafenea si nunumai in general, urata natie de oameni. Acum e Gloria Estefan la VH1, canta Conga, hmm.
Acum eu-s destul de racit si mintea mea nu functioneaza cum trebuie, Cassandra’s Dream e si cu Ewan McGregor si ma gandeam asa ca nu-mi e prea simpatic Ewan, are ceva prea prietenos care ma enerveaza si-mi ziceam ca daca se-ntampla vreodata ca printr-o magie necurata sa ma transform in femeie, cred ca Ewan e singuru’ barbat pe care l-as lasa sa ma tavaleasca. E ciudat ? Nu stiu. E gay ? Nu, nu-i gay ca am plecat de la premisa ca-s femee.
Da’ aici santem la Casa si Masina, sa n-o mai abuzam de spatiu.

Niciun comentariu: