marți, 7 februarie 2012

CvaDubla 3 (CDLI)

Nici nu stiu ce sa zic, am vazut niste filme, bravo Tusat ai putea spune. In videoclipurile astea muzicale de la televizor, daca e ceva sirop de dragoste e la adresa unui mort care a mierlit-o exclusiv intr-un accident de masina, imaginatie de pensionar...
Zilele astea cand plecam de la servic mi-a zis o colega sa am grija ca-i cod rosu, am intrebat-o ce cod are apocalipsa ca sa stiu comparativ asa...si a zis destul de debusolata: pai asta e, rosu. Tin s-o contrazic, apocalipsa trebuie sa aiba clar un cod mai vivid. Vivid, hmmm... am inceput sa trag basini d-astea de cand desenez mai des.
In fine, intr-o ordine oarecare avem:
Shooters, un englezesc decent cu gangsteri, e sanatos, asa...Dup-aia avem La Comunidad, o comedie neagra spaniola bine pusa la punct.Take Shelter, un actual destul de bun cu schizofrenic, or is it? Nu stiu. Si The Match Factory Girl, un filnlandez de 60 de minute, o comedie foarte neagra despre care n-am nimic rau de zis.Toate 4-s filme sanatoase pe care poti sa le vezi cu incredere oricand.

Niciun comentariu: