marți, 21 februarie 2012

Dubla 3 (CDLIV) Martha Marcy May Marlene

4M nu e rau deloc, are cateva chestii chiar foarte misto, am crezut ca-i facut de cine a facut si Take Shelter, nu e. Avem cult hipi-survivalist harcor, avem paranoia, side-boobs, full-frontal-boobs si anume boobs de bunaciune pe care am cautat-o dupa ce am vazut filmu si am descoperit ca e sora surorilor Olsen twins, frichi. Cred ca-i o moda cu filmele astea in ultimu timp, filmele astea adica filmele alea cu personaje schizofrenice care nu dibuiesc exact care-i realitatea, unele o bulesc ca Black Swan, altele o nimeresc ca Take Shelter sau 4M. Nu vreau sa zic ca 4M o face cel mai bine da’ o face foarte bine. Foarte bun.
In alta ordine de idei sa nu crezi ca Hugo e mai mult decat un film de duminica seara, nu e, adica are efecte si cam atat, povestea nu e neaparat foarte proasta da’ e destul de proasta, are umor de stansibran, ha-ha, s-a impiedicat si a cazut pe tort, he-he, s-a agatat in usa de la tren, ho-ho, il latra cainele doamnei si-l musca de pantaloni. Se fac cateva referiri la inceputu cinematografiei si d-aia banuiesc ca-i asa de bine cotat, asta si poate faptu ca-i facut de Scorsese. E un sirop lungit de filosofie infantila pentru copii cu basini. Fiecare avem un scop pe pamant, care-i scopul meu ? Scopul meu in viata e sa n-am unu’ anume.

Niciun comentariu: