miercuri, 25 ianuarie 2012

Dubla 3 (CDXLVIII) Naboer

Am vazut Naboer, un film norvegian destul de tare, un thriller psihologic cred, nu stiu exact ce-nseamna thriller psihologic, da’ daca inseamna ce cred eu ca-nseamna atunci asa e, nu stiu… poate ai observat, o ard ca agnosticii aia fanatici din South Park, nu-s sigur de nimic, in scris cel putin, fata-n fata nu graiesc decat certitudini. Nu, nu-s ciudat. Pisi doarme acum pe mine si mi-e cam greu sa scriu, i-am zis : parca am o pisica, nu o prietena, sant bun doar sa-ti fac de mancare si sa dormi pe mine, a zis miau si s-a culcat la loc.
Naboer e intr-un fel ca Black Swan, asta daca Black Swan n-ar suge oo, Naboer face bine ce incearca sa faca Black Swan si nu reuseste… si desigur, ca un plus nici nu e cu balerine. Mda, bun, isi face treaba-n 70 de minute, ceea ce mi se pare extraordinar.

Niciun comentariu: