marți, 17 iulie 2012

Bube-taieturi-juleala (XXI) Cronologic Vorbind (XXIII)

WARNING, Graphic Content!!! 


Ma, bicicleta omoara imaginatia, adica cum sa zic, de cand mi-am luat bicicleta n-am mai mers pe jos decat pana la chiosc ca sa-mi iau bere si tigari, da' eu mergeam mult pe jos, timp in care-mi zburau prin cap tot felu de idei, mai vedeam o chestie, hmmm, interesant, mai culegeam o corcodusa, mmm, acrisor, pe bicicleta n-ai timp de d-astea, trebuie sa ai grija sa nu te manance cainii (sau combou' meu preferat, te mananca cainii, tragi de ghidon si da un renault peste tine)... pe de alta parte, faci un drum de juma de ora in 5 minute, ai avea tot timpu sa te gandesti la chestii la destinatie, dracu stie. Ce nu suport la biciclete-s biciclistii, biciclistii-s ca vegetarienii, vor neaparat sa-ti demonstreze ceva in permanenta, au mufa aia de "basinile mele nu polueaza si unde scuip cresc gladiole".
 In alta ordine de idei, n-am mai ajuns la BTJ de ha-hat, am avut grija de mine in ultimu' timp, beau responsabil si nu mai mananc mult seara. Dar iata-ma aici totusi, si n-am venit cu mainile-n buzunar (get it?), am ceva harcor pentru voi, dragii mei amatori de bube.
Care-i treaba cu negii? nu stiu, nimeni nu stie din cate stiu. La indieni cu cat ai mai multi cu atat esti mai aproape de zeul Shankurta sau ceva, esti in contact cu divinitatea, dracu stie, poate asa e. La noi e o chestie nasoala de care trebuie sa-ti fie rusine, boule, nu-ti place sapunu'. Dudu avea un neg mare la mana, era ca un al saselea deget, radeam cu totii de el in clasa din cauza asta, Dudu...
Negii eu zic ca-s strans legati de evil, cu cat esti mai al dracu' cu atat ai mai multi, adica sa zicem ca nu pui mare pret pe sentimentele altora, puf - iti apare unu' mic. Am avut si eu un neg, unu' mic, insesizabil, la degetu mare de la mana dreapta. Cineva mi-a recomandat rostopasca, zic, rostopasca-i gay, am nevoie de ceva mai manly, ceva cu forte in titlu, poate un 2000, atunci altcineva a zis, ba, ia cu Verolit Forte 2000 ca merge. Care-i treaba cu plantele, functioneaza? O singura planta stiu sigur ca functioneaza, florile de tei sub forma de ceai, da' de ce ai vrea asta?
Si intr-adevar, Verolit Forte functioneaza, functioneaza cum functioneaza ocupatia americana that is, adica-ti da dictatoru' jos da' te umple de sange-n proces, functioneaza ca inchizitia, il scoate pe dracu din tine da' te lasa cu matele p-afara ca tristu-n iron maiden. Da' te face si mai sensibil, n-o sa mai rad o vreme de handicapati pentru ca stiu cat de nasol e, sa nu poti sa-ti folosesti degetu mare de la dreapta doo-3 saptamani e un cosmar, si poti sa duci asta la banca! Bine, daca esti handicapat spala doar pisi vasele, e cu du-te-vino.
Acum nu stiu cum sa fac, pozele astea-s destul de harcor, nu vroiam sa le pun, da' clientela PZ pare sa fie foarte atrasa de bube harcor asa ca de ce sa nu-i dam ce vrea? Le punem mici ca sa nu sara-n  ochi, sa le deschida cine vrea.

























Ma-ntreb, oare o sa am aceeasi amprenta sau e una noua?
Asta ultimu' e super degetu', e sensibil la chestii, banuiec ca din cauza ca terminatiile nervoase-s mai la suprafata, daca-l pun pe ceva estimez temperatura cevaului cu o eroare de doar juma de grad celsius, simt pericole, dibuiesc presiunea atmosferica si viteza vantului, chestii care cu totii putem fi de acord ca nu-mi folosesc la absolut nimic. Mai vorbisem eu de superputeri si de cat de simplu se capata in filme, da o lumina verde peste tine, te musca un paianjen, bei o potiune, ei bine in real life nu-i asa de simplu.
A, era sa uit, am baut o limonada cu Jarvis Cocker, am fost tentat sa-mi fac o poza cu el da' mi-am zis, ce dracu, nu-s genu ala de om, desi dac-am fost tentat cine stie, poate sant.

2 comentarii:

sor'ta spunea...

what was seen cannot be unseen...
the horrorrrr....

Anonim spunea...

am si eu o intrebare,m-am pricopsit si eu cu vreo 11 verugi,si m-am dat cu ferotil dar dupa o saptamana am niste dureri la ambele maini.Intrebarea mea este ai avut ceva senzatii de intepaturi durere dupa 1 sapt,1 sapt jumate?
Nu stiu ce sa fac,am fost la niste doctori si au zis ca ar trbui sa fac o interventie chirurgicala...