duminică, 29 iulie 2012

Doo Pese (CCCXXXV)

Ginjavitis - Westerns
The Stooges - Down On The Street
In alta ordinede idei am visat ceva foarte misto aznoapte, atat de misto incat am vrut sa ma trezesc si sa notez cateva idei cheie ca sa nu uit treaba, pana la urma m-am convins sa stau linistit ca e atat de tare incat n-am cum sa uit. Si n-am uitat, ma hlizeam ca prostu de dimineata in oglinda de la baie la gandu c-o sa devin un fel de geniu al comediei cu treaba asta... dup-aia mi-am vazut de treaba si abia acum mi-am dat seama ca habar n-am ce-am visat, dracu stie, poate nici nu era asa de tare, asa-i deobicei, visele par harcor doar imediat dupa ce te trezesti, dup-aia daca le ti minte-s cam mediocre asa. Sant cam ca acid tripurile, toti zic ca dibuiesc adevaratul sens al vietii cand sant pe acid, da' daca-i intrebi care este exact acesta nu stiu sa-ti zica si se balbaie ca hipiotii. Adevaratul sens al vietii e vezi-ti dracu de treaba ta si nu-ti mai da atat cu parerea.

Niciun comentariu: