joi, 19 iulie 2012

Casa si Masina (XXXII) Editie Speciala

Una Vita Tranqilla
 Better Luck Tomorrow
 Diamond Men
 The Expendables
 Safe
 The Last Seduction
In alta ordine de idei, aseara m-am imbatat singur ca tristu si am mancat un borcan de castreveciori murati, nu-s chiar ochei acum, mai aveam si alte chestii prin frigider da' mi-a picat cu tronc pe aia, stii cum e. Eu-s de parere ca muratura trebuie sa si-o faca omu cu mana lui, nici o muratura nu-i mai buna decat aia pe care-o borcan cu mana ta, nimeni nu stie mai bine decat tine cat de picanta trebuie sa fie treaba, cat usturoi sau cata saratura trebuie. Muraturile mele-s cele mai bune muraturi... pentru mine that is, ti-as da reteta da' dupa cate am spus mai sus n-are nici un sens, de ce n-asculti? Asa e, daca traiesti cu o femee care nu stie sa gateasca e ochei pentru ca-si da interesu' sa faca alte chestii calumea, cum ar fi de exemplu sa te bata la cap c-ai pus prea multa telina.

Niciun comentariu: