luni, 2 iulie 2012

Dubla 3 (CDLXIV)

Hai sa vedem ce filme am mai vazut, nu-mi face nici o placere sa le enumar, pentru tine o fac, sa stii de ce sa te feresti sau eventual ce se nu te feresti de. 
Am vazut Kill List, un britisesc din 2011 cu un potential fantastic caruia-i lipseste ceva, nu stiu exact ce, ramane totusi un aproape must see, are ceva...

La Habitacion de Fermat e un spaniol scurteanu si la obiect cu matematicieni la ananghie.
Am incercat sa vad Detachement pentru ca e cu Christina Hendricks si cu totii stim ca fata asta poate sa faca  dintr-un film nasol unu' extraordinar daca are destul timp pe ecran, aici n-are si Detachement e cam cea mai nasoala si falsa chestie pe care am incercat s-o vad de la nu mai stiu exact ce incoace.
Coriolanus are boase si incearca ceva interesant, nu-i iese, e obositor.
The Hedgehog e un frantuzesc d-ala... bravo, ai ghicit, cu copil in rolu' principal, copil d-ala super filozof si matur in comporteu, cacat la tava cu urzici.
La prima cosa bella e un italian sanatos, bun, am observat ca italienii nu ma prea dezamagesc pe ecran. 
Drifting Clouds e un finlandez de la flacau' care ne-a dat si The match factory girl, bun, umor negru caliatea I.
The country teacher e un ceh care incepe binisor da' se lungeste aiurea, cehi...
The Nasty Girl e un nemtesc obositor, nu stiu care-i treaba cu nemtii de fac totu' cum trebuie da' cand vine vorba de filme parca-s spastici.
The Raid: Redemption e un indonezian plin de actiune, ochei de duminica seara.
Si Welcome e un frantuzesc bun for a change, mda, destul de bun indeed.
Si cam atat, pana la dubla viitoare.... pese.

Un comentariu:

zombie games spunea...

been looking for zombie games, and found something better, awesome blog, I just wish stupid google translate could improve a little :S