sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Dubla 3 (no. Who gives a fuck 4)

Navodari 1987

Am mai vazut niste filme, da' n-am nici un chef, simplificam iar dubla.
180 South - documentar asasasa
Hit and Run - ochei de duminica
Drained - brajileu bun
This is 40 - merge pe dormitor
Killing them Softly - bun
Dredd - bun de duminica, aduce foarte mult cu The Raid R.
Towelhead - bun
Frankenweenie - meh
Les Petits Mouchoirs - bunicel
Gone Baby Gone - whatever
John Dies at the End - bunicel
The Hobbit - l-am vazut deja cand m-am uitat la trilogia ailanta.
 Also, stii ce-i bullshit, chestia asta sociala nescrisa ca-i politicos sa tii usa deschisa pentru cine intra sau iese dupa tine, se aplica deobicei in cazu meu la magazine. Orice spastic poate sa-mpinga o usa, salvezi pe cineva de la intins o mana-n fata, ii economisesti cuiva fuckall si pierzi tu vreo 10 minute pe an, stii ce poti sa faci in 10 minute? Daca te-ncadrezi cum trebuie poti sa lovesti doo intercorsuri, da' nu, eu nu vreau sa am intercorsuri, eu vreau sa stau ca prostu si sa tin o usa deschisa pentru cineva care poate sa deschida la fel de bine ca mine una.
 Also cred ca mergem cam departe cu va rogurile, multumescurile si cu placerile, just the other day o ospatarita mi-a multumit pentru ca mi-a debarasat farfuria, trebuie sa mai taiem din ele, serios, sa le pastram pentru cand avem nevoie de un favor solid sau ceva nu pentru cand luam o bere-ntr-un subsol. Nici n-ai idee cati oameni se ofenseaza zilnic pentru ca spun va rog frumos si multumesc si nenea de la magazin nu le zice cu placere, needy bitches.

Niciun comentariu: