joi, 31 ianuarie 2013

Grafiti din Big City (IV)

Obisnuiam sa fiu lacom si toleram lacomia si la altii, asta pana am vazut grafitu asta. Acum ma multumesc cu strictu' necesar si vreau ca toti ceilanti sa faca lafel.
 Justitiaru preventiv strikes again.


 Pana sa vad grafitu asta eram genul de om care observa cu antena altora, da' fabled m-a pus pe ganduri si m-am schimbat, acum observ cu antena mea.

Aici deasupra avem ceva foarte interesant, cineva a facut ceea ce-mi place sa numesc the british error, a acordat prea mult spatiu politeturilor si nu destul esentialului, partea intr-adevar comica e ca tolomacu' care a vrut sa rada de el si sa scrie Cap de Sfecla a facut aceeasi greseala dand astfel nastere la ceea ce trebuie sa fi fost hilaritatea secolului sau la un sir infinit de palme neterminate peste ceafa.
Sa nu te amagesti ca astia care vorbesc despre stiinta pe ziduri sant absolventi de Science College sau ceva, nu, ei sant atei, de parca stiinta e cel mai mare dusman al lu' dumnezeu, Satana e cel mai mare dusman al lu dumnezeu. Si valu' asta nou de atei a cam inceput sa ma calce pe nervi, nimeni nu crede cu adevarat in dumnezeu da' nu ne vezi opening up pe garduri sau pereti, opening up e gay. Dupa mine, nu e nici o diferenta intre unu' care zice Isus vine si unu' care zice Stiinta nu moare. O sa se lase nasol si cu astia, iti zic, nu mai e mult pana la infiintarea unui cult de atei, daca nu exista deja asa ceva. 

Intre timp Paximo mi-a zis "Stiinta-i o echipa de fotbal damas". In acest caz imi retrag cuvintele, nou' val de atei e cool. Asta e, tind sa-mi dau cu parerea repede, sue me. Oricum, am ceva si pentru echipa de fotbal Stiinta Nasaud, ca si cu punku', cand lumea incepe sa simta nevoia de a scrie pe peretei ca ceva n-a murit deobicei e cam primu semn ca lucru respectiv a decedat deja.
Update: Mda, e echipa de fotbal, gen anti Bucuresti, pro Napoli.

Niciun comentariu: