duminică, 27 ianuarie 2013

O Pesa (CCCLX)

John Talabot - So Will Be Now feat. Pional


In alta ordine de idei, am cazut de pe bicicleta, nu m-a vazut nimeni. Ai putea sa zici ca asa-ti trebuie daca esti dobitoc si iesi cu bicicleta pe vremea asta, ce sa zic, sant un impatimit al sporturilor extreme, ca sa nu mai zic ca era frumos cand am plecat, la-ntoarcere se lasase cu polei. Si cum stateam eu asa-n cur pe caldaram am avut un moment newtonian sau ceva si mi-am zis, cand esti infant cazi ca prostu direct in mufa, fara sa pui mainile-n fata, spargi buze si arcade pentru ca te-ai calcat pe sireturi, e ochei, oricum trebuie schimbati dintii aia. Dup-aia, cand esti mai maricel si cazi, natura-ti da un slow motion ca sa te-nvete cum sa nu-ti stalcesti fata, pune mana-n fata sa nu spargi mufa, atenueaza cu genunchiu ca sa nu rupi mana, chestii d-astea, dintii astia-s permanenti si un implant e 200 de euro sau ceva, o julitura-n genunchi sau in palma e moca si-ti pregateste instinctu pentru mai tarziu cand putin abtiguit iti zici s-o iei cu bicicleta noaptea pe polei. E, dupa 30 de ani, cand cazi nu-ti mai dai seama ca cazi, iti dai seama doar c-ai cazut deja si ca te doare in punctele cheie, intr-o palma si in genunchi sau in cazu meu undeva pelvial-lateral, n-am nimic pentru BTJ, a fost soft.

Niciun comentariu: