miercuri, 24 august 2011

Dubla 3 (CCCXCIV) Fast Five

Vin Diesel e cam cel mai urat om care apare in filme fara sa poti zice ca-i actor. De ce ai baga intr-un film un om care-i urat cu spume, n-are treaba cu actoria, nu stie sa danseze sau sa cante, nu jongleaza, nu are centuri negre la chestii… nu face nimic, se incrunta din candincand si latra replici. Nu stiu de ce ai baga un astfel de om in filme, decat poate daca vrei sa faci un film de cacat. Vrea cineva sa faca filme de cacat? Nu stiu.
Asa… si-n cursa mea dupa un film de duminica seara pentru marti seara am dat peste Fast Five, un film bine cotat… la sfarsit m-am documentat putin si am aflat ca e cotat astfel de americani sub 18 ani, cine dracu pune baza pe cum coteaza aia chestii? Nici americanii sub 18 ani nu pun baza pe cum coteaza filme americanii sub 18 ani. Si acum ma intreb, e Fast Five un film de duminica seara? Da, e un film de duminica seara prost… ceea ce-i cam ciudat avand in vedere ca filmele de duminica seara-s prin definitie usurele.
Fast Five e un fel de Ocean 11 dupa ce-l storci de personaje carismatice, sens, umor si aruci in golu’ ramas niste masini. Ochei de duminica seara daca poti sa treci peste cat de american e… si e foarte american, adica are conversatii intre barbati la o bere care-ncep cu : “tu ce-ti aduci aminte despre tatal tau?”.

Un comentariu:

axl spunea...

Nu mă, Vin Disel e restlăr sau ceva. Sau ăla e The Rock. Sau sunt amândoi restlări sau ceva.