duminică, 9 iunie 2013

O Pesa no. Who gives a fuck 3 sau 4 cred

Aia-s niste pescarusi.
Also, din-ce-n-ce mai multe femee care nu ma cunosc decat de doo-trei ori sau deloc imi spun ca nu zambesc destul. Da cine-s eu, printesa Diana? Am vreo obligatie fata de pasaret sa zambesc si sa fac cu mana? E o norma sa zambesti? Zambeste lumea in Bucuresti aiurea asa fara sa auda glume sau sa vada pe cineva cu balonase de muci la nas? Balonasele de muci-s amuzante, he-he. Si mini-basinile-s amuzante. Daca cineva zambeste la mine ma gandesc imediat ca am ceva pe fata sau ca vrea sa ma futa, e foarte confusing, is my face a joke or is it super hot? Flirtu nu se face cu gura, se face cu soldurile.  Te-ai uitat la mine cand mancai o banana = flirt, te-ai uitat la mine si te-ai impiedicat = flirt, te uiti la mine si-ti aranjezi paru' din 10 in 10 secunde = psycho, te uiti la mine si zambesti ca vaca = nu stiu ce-nseamna. Nu mai zambiti fortat ca prostii, vreti sa ajungeti niste prefacuti ca americanii, zambiti natural cand va vine, mie nu prea-mi vine, nu-s foarte multi oameni amuzanti. Asa se scrie din-ce-n-ce? Nu stiu. Cred ca oamenii-s singurele animale unde e ochei sa-ti arati dintii fara sa se lase cu bataie. Poti sa zici "singurele animale unde"? Nu stiu. Lumea iti arunca tie-n cap tot, daca nu zambesti esti un trist, numeni nu se gandeste, ba, asta nu zambeste, ce persoana fada si monotona trebuie sa fiu.
Norvegienii rupe:

Niciun comentariu: