marți, 15 aprilie 2008

CATS&ZOMBIES

Am creat acest blog deoarece mie mi-e frică de zombie şi lui Tuşat de puii de gaină. Eu l-am creat, folosind adresa de mail a lu' Tuşat, deoarece nu ştiu care era problema cu a mea, se pare că mai aveam un blog de care nu ştiam da' s-a rezolvat, nu mai am. Apoi, folosind puterile conferite de contul lui, m-am invitat pe mine însumi să particip la festin. Şi chiar am reusit, dovadă că scriu.
Nu ştiu despre pisicile sau puii de găina ai lui Tuşat da' pe mine zombie mă bagă serios în sperieţi, adică urât de tot. Chiar am şi vise cu zombie, ceea ce nu este niciodată foarte plăcut.


A, şi NanE e P.R.-ul meu, lucru pentru care îi mulţumesc oficial.


A, şi Anne e sor-mea, lucru pentru care îi mulţumesc oficial.

Din cauză că nu au făcut mai nimica NanE şi Anne nu mai e.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Bai, schimba fundalul ca imi sparge ochii!

Anonim spunea...

Si unde sunt pozele cu zombie ??:-w

pavel spunea...

inca nu ai murit???

anne spunea...

pe mine nu ma sperie zombie. poate putin, puii de gaina. si cu siguranta pisica lui tusat.
si o lume fara maioneza, dar sa lasam cojmarurile pentru alte dati.
vorba aia, e vara de 36'.