luni, 26 martie 2012

Cva-Dubla 3 (CDLVII)

Eu daca ma trezesc vreodata intr-o situatie frichii in primu’ rand ma uit dupa camere ascunse, oglinzi si lumini mai puternice, abia dup-aia, daca nu dau de ele incep sa-mi fac un plan de iesire. Da’ destul despre mine, sa vedem ce filme am vazut, am incercat sa ma uit la Cei 3 Musketeers, criticii ziceau ca nu e accurate, nu stiu ce sa zic, adica e cu corabii zburatoare, dublu arbalete, scuba diving, bungee jumping, si una dintre evadarile mele favorite si anume detonare de explozibil intr-un tunel subacvatic si ajungi la suprafata… dracu stie ce faceau aia acum 200 de ani in Franta ? Cand am vazut ca-i cu corabii zburatoare am crezut ca-i comedie… lasa-ma sa-ti zic ca nu e astfel, se ia destul de-n serios si trage in cacat si cativa actori bunicei pe care i-a mancat in cur sa se duca la holiud ca de exemplu Mads Mikkelsen. N-am reusit sa-l vad pe tot, e d-ala la care daca te uiti mai mult de 20 de minute ti se face rusine de tine insuti.
Dup-aia am incercat sa ma uit la Tony Manero, un cilian cred care are o idee interesanta, un criminal in serie obsedat de personaju lu’ Travolta din Saturday Night Fever, suna bine, nu ? Nu stiu, cred ca da… Da’ ce iese e ceva de genu filmelor alora de cacat ca Politist Adjectiv, ore intregi de personaje care se gandesc la chestii, drumuri amanuntite de la magazin pana acasa, cadru lung si de aproape cu perciuni sau ceafa… l-am oprit si p-asta dupa vreo 20-30 de minute.
Dar am vazut si cateva filme pana la capat, doo mai exact, King of Devil’s Island, un norvegian cu elemente de Cool Hand Luke, Sleepers si chiar Titanic, despre o puscarie pentru juniori d-undeva de p-o insula… destul de bine pus la punct, are ceva sirop da’ nu cat sa fie deranjant. Bunicel.
Si Aaltra, un belgian destul de harcor, o comedie neagra alb-negru, mda, foarte bun.

Niciun comentariu: