vineri, 16 martie 2012

Dubla 3 (CDLV)

Daca mi-as face vreodata o casa, una dintre singurele cerintele pe care le-as avea de la flacau' care-o sa se ocupe de decorarea interioara o sa fie sa-mi puna un candelabru-n sufragerie care sa-mi suporte greutatea.
Mda, ce-am vazut noi saptamana asta? 50/50 e un film care m-a plictisit de moarte in primele 15 minute, l-am oprit si mi-am facut o omleta... era 11 noaptea, lumea nu prea mananca omlete dupa 10 noaptea, nu stiu de ce.
Aventurile lu' Tintin, un film perfect pentru duminica seara si nu neaparat numai astfel, Retreat, un film ochei da' nu neaparat bun si The Sitter, o comedie americana care nu e neaparat rea, isi permite niste chestii pe care deobicei comediile americane nu si le permit. In The Sitter e pustoaica asta care vrea sa bea vodka cu redbul si se macheaza asa... mie mi-a adus aminte de Cristina Nebuna 1 cand am luat-o d-acasa ca s-o ducem la majoratu lu flacau' ala cu un singur cou. Lumea deobicei asociaza machiaju strident cu curvele, lasa-ma sa-ti zic ca astea doo n-au nimic in comun, singurele femei care se macheaza strident sant nebunele... si zic nebune in adevaratu sens al cuvantului, asa ca Cristina nebuna, nebunia aia de fata batrana. Ca o concluzie asa, tinere cititor, stai departe de femeile nebune, femeile nebune gonna fuck you up'n shit... si nu zic in sensu' ala de te lasa cu inima franta suferind pe balcon ca prostu, nu-nu, zic in sensu ala de pamant sub unghii, twitchy eye, atacuri de panica cand iti auzi numele. N-ai idee ce-i aia femee nebuna pana nu musti ca taranu din tomata pentru c-ai uitat unde ai ascuns cutitele.

5 comentarii:

Anonim spunea...

tin sa-ti aduc aminte ca individa in cauza , si anume Cristina Nebuna 1 e femeie maritata,la casa ei si embarasada pe deasupra(am poze). deci nebunia aia de fata batrana nu mai e valabila in cazul ei.

Anonim spunea...

GO GIRL! GIRL POWER!

tusat spunea...

Fata batrana e o stare de spirit... si tu o ai, poti sa trantasti 4 copii, gigau' ala de poze cu pisici de pe hard te da de gol. Esti o fata batrana care-si neaga eul, nu pacalesti pe nimeni cu mariaje sau graviditati.
Si celalant anonim, daca esti vreo feminista treci la oala fa, daca e doar sarcasm e ok.

Anonim spunea...

ai impresia ca Cristina nebuna 1 vb desprea ea la pers a III-a sg???

tusat spunea...

A, asta-i ochei, eu ma asteptam acum ca-i gravida sa foloseasca persoana a 3-a plural.