luni, 26 martie 2012

O pesa (CCCV) Nu e doo ca copilu nesuferit

Iată un Bowie ce începe ca un Prodigy.
În altă ordine de idei, iată şi cel mai nesuferit copil din lume:
Cum îmi vedeam eu de treabă şi nu deranjam pe nimeni în tren copilu de mai sus şi bunica lui au venit şi s-au aşezat în faţa mea. Am mirosit imediat că e chef de scandal în momentul în care copilu i-a smuls bunicii telefonu de la ureche ca să vorbească ea. Apoi a tăbărât cu pumnii pe bunică. Apoi bunica a plecat nuştiuunde şi am profitat de ocazie să-i dau copilului un şut discret la gioale. "O să faci scandal?" i-am zis? S-a uitat bovin la mine, n-a înţeles. "O să fii cuminte?" "Îhî." "Bine. Vedem noi."
După ce s-a întors bunica copilu a cerut insistent de mâncare. "După ce pleacă trenu îţi dă mamaia." Am profitat de ocazie şi am scos un croasant cu ciocolată din rucsac. Se uita fix la gura mea. Nu-s teatral de felul meu dar aveam pe faţă o expresie de "mmmmmmmmm, ce bun e !". După ce a plecat trenul mamaia i-a dat un sendviş cu salam sau ceva şi a împuţit jumate de vagon. Am profitat de situaţie şi mi-am scos leptopul. Şi cum mă uitam eu la How not to live your life iată că începe scandalu, nu ştiu de ce. Am prins doar câteva chirăieli şi vreo doi pumni în spinarea bunicii. Apoi un dos de palmă scurt, cu monturi, din încheietură, peste gura copilului. Mămăiţa avea întipărită pe faţă o expresie de supremă satisfacţie combinată cu evil eye. Copilu nesuferit s-a apucat să plângă în tăcere cu câteva "te spun eu lu mama" destul de neconvingătoare.
La Ciulniţa au urcat unii care chiar aveau locurile alea aşa că au plecat în altă parte.


Niciun comentariu: