marți, 20 martie 2012

Dubla 3 (CDLVI)

Ma, cred ca 80% din filmele frantuzejti-s cu copii da’ destinate adultilor, nu stiu exact care-i treaba, francejii n-o sa se simta bine daca nu baga intr-un film niste voice-over, niste copii sau p-amandoo. Am incercat sa ma uit la The Kid with a Bike (Le gamin au velo), asta are kid/gamin in titlu, mi-a parut mult prea frantuzesc (fortat) si l-am oprit. Dup-aia m-am uitat pana la sfarsit la Tomboy, mda, are boy in titlu, asta n-a fost rau, as merge atat de departe incat sa zic c-a fost chiar ochei, bine jucat. Acum pot sa intru linistit in pauza de filme frantuzejti, asta tine vreo 2-3 luni pana uit cat de nasoale-s si ma mai pacalesc cu vreo doo. Ce-am mai vazut, poate te intrebi drage cititor, ei bine, o sa-ti spun ce-am mai vazut, am mai vazut si Slacker, un american din 91 despre o chestie interesanta care ma pasioneaza si pe mine, toata lumea freaca salteaua, nimeni nu produce nimic si totusi toata lumea o duce binisor, orice sarac daca vrea neaparat poate sa-si cumpere un salam de sibiu, nu exista om atat de sarac incat sa nu-si permita sa intre-n coma alcoolica, in fine poate nu-i chiar despre asta, poate-i despre altceva da-i bun si se bazeaza pe singura mea idee de film pe care am avut-o vreodata, bine, nu se bazeaza pe asta, vreau sa zic ca eu am avut mai demult o idee de film si Slacker o pune binisor pe ecran.Si am incheiat cu May din 2002, un film pe care-l ocolesc de ceva vreme pentru ca-i catalogat ca drama-horror, lasa-ma sa-ti zic ca nu-i astfel, adica nu-i horror, drama poate e, mie mi s-a parut o comedie neagra si una destul de bine facuta, o recomand

Niciun comentariu: