duminică, 15 aprilie 2012

Buluc 3000

Azi mi-a dat sms Paximo si mi-a zis ca Pisici si Zombie a pus cea de-a 5-a garoafa in buchetul de primaveri, lucru care, putem cu totii cadea de acord ca nu-i mare eveniment... totusi o sa facem un buluc. Azi am facut chestia asta: E un fel de opus volumetric, asta daca opus volumetric inseamna ce cred eu ca-nseamna, nu m-am hotarat inca daca sa mi le pun p-amandoo una langa alta pe perete sau daca sa dau una cuiva care trece foarte rar pe la mine ca sa-i vad reactia cand incearca sa descifreze misteru'. O sa le pun una langa alta ca nu prea ma intereseaza reactiile oamenilor.
Am vazut niste filme, My Week with Marilyn care-i nasol, boring asa... eu tot zic ca e prea overrated Marilyn asta, ca si Jacqueline Kennedy Onassis, macar Marilyn era buna si-si producea existenta, Jaclin era si nasoala si se si prostitua ca o taratura. Ca tot a venit vorba de chestii overrated am vazut si Shame, un filme despre problemele oamenilor bogati, despre un flacau obsedat de sex, nu-nteleg, atata timp cat ai bani de curve de lux si de net nu vad nici o drama acolo.
Mission Impossible 4 e un film foarte bun de duminica seara, Man on a Ledge e un film slabut de duminica seara. A aparut de ceva vreme cred, da' abia am descoperit aceasta, sezonul 3 din Eastbound & Down, lucru extraordinar, il recomand cu acesta ocazie.Ia auzi o pesa care suna la voce putin cu Depeche:
Topazz - Behind the wheel
Asa... la Bube-Tieturi-Juleala n-am gasit nimic de pus, nu stiu, am avut grija de mine in ultimu' timp, asa c-o sa punem o poza c-o inima ranita in pijamale, Boshu s-a despartit de nevasta-sa, stim cu totii cum e, doare. Uit-o si pe fufa lux, e cam aurolaca in poza asta, s-ar putea sa ma puna s-o dau jos, nu stiu: Pentru micul ghid turistic a trebuit sa intru adanc in arhive pentru ca n-am mai practicat turism din '96, turismu-i pentru turisti. Prezentam Praga, un loc destul de cul:Ia uite ce evil-eye are baba aia:Uite si casa si masina, alea-s toate Dacii 1300 fix: Si desigur, niste cronologic:
0701201201042012

Niciun comentariu: