luni, 9 aprilie 2012

O Pesa (CCCX) Cronologic Vorbind (XX)

Cleopatra prin late 70's
Cleopatra mai incoace Am descoperit un serial englezesc destul de cul, ii zice Shameless, pisi a facut chiar o pasiune... in fine, si-n unu' dintre episoade, la o petrecere, astia asculta pesa asta:
Living Joy - Dreamer
Destul de tare pesa asta, party-hardy.
In alta ordine de idei hai sa-ti spun ce ma amuza, ma amuza oamenii aia care au iesit din tara 3 luni si nu mai inteleg Romania, "de ce nu se poate si aici ca la Bruxel?", sa mori tu, "ce mizerie e pe strada", aveai de gand sa te-ntinzi pe jos?, "ospataru nu mi-a zambit", taci ma si mananca-ti micu'. Cat timp exista locuri unde se fumeaza si se bea bere cu 5 lei eu zic ca santem bine. A, ma mai amuza ceva, tinerii aia care au facut un curs de comunicare prin corespondenta sau ceva si au texte d-alea "bla-mna;flcts", ce-ai facut ma, te-au invatat aia sa comunici si nu zici nimic, pui cuvinte unu' dupa altu doar ca sa se auda ceva si ma-ntrebi daca mai vreau sa tin usa aia deschia, da, imi place usa aia deschisa, "da e cam curent", pai spune dracu' ca te deranjeaza curentu', nu ma-ntreba daca imi place mie, ce legatura are?

Niciun comentariu: