luni, 23 aprilie 2012

Nu e doo ca Canon.

Nu mai aveau pe negru.
Mie-mi place canon, adica e ochei, canon are ceva prietenos asa... si cand vorbesc de canon, sa ne fie clar, vorbesc de compacte, DSLR-urile-s pentru oameni pe care nu-i deranjeaza sa arate ca niste turisti in propriul lor oras, eu sant into aparate de buzunar, aparatele mari, oricat de bune ar fi, cel mai bine fac alt lucru, si anume te fac sa arati ca un dobitoc. Daca nu traiesti din fotografie, nu vad un motiv intemeiat sa mergi cu doo kile atarnate de gat peste tot. Si lasa-ma sa-ti zic coaste, tehnologia asta evolueaza ca ebola, mi-am luat cu 350 de lei un canon mic de buzunar de 14 mp (bine, asta nu prea conteaza, il tin pe 9) care are si manual (bine, aproape manual) filmeaza HD si mai are inca o chestie si anume miniature effect (si pe video) cu setari destul de extinse daca pot sa-mi permit acest cuvant, mda, nu-s mare fan al efectelor de pe aparatele de buzunar da' asta-i destul de cul, mai ales ca nu trebuie sa-l folosesti doar pentru asta, poti sa faci si alte chestii cu el. A trebuit sa-mi fac iar cont pe iutub ca sa pun filmu' asta, eu si iutub am avut ceva probleme-n trecut, santem ochei acum, ca sa pot sa postez HD a trebuit sa le dau si numaru' de telefon, e ochei, nu-s paranoic.
Inca nu l-am prins eu cum trebuie da-l simt ca poate.

Un comentariu:

axl spunea...

Destul de cul, bravo. Eu cu youtube inca suntem certati.